romeepaardekooper.reismee.nl

home sweet home

Hello people!,


Zoals sommige al hebben gelezen op facebook kom ik terug naar huis. Ik ben deze blog nu aan het maken. Toen ik dit schreef ben ik in Texas. Ik zal beginnen hoe mijn dagen er nu uitzien:


Maandag heb ik afscheid genomen van mijn aller liefste beste vriendin hier in Amerika. Samen hebben we gehuild. Samen met haar had ik altijd lol en deden gekke dingen en hadden nog veeel meer dingen gepland om te doen. Ik mis de andere helft van mij nu. Zoveel betekende zij voor mij. Daar ging ik dan volgepakt in de auto naar York. Daar pikte Trisha mij op en gingen we naar het vliegveld. Ik heb de hele middag daar gezeten niks gedaan. Daar hadden we een andere reiziger ontmoet. We zouden om 5 uur vliegen maar dat ging naar 8 uur. Zo we kregen een gratis overnachting en eten. Daar gingen we dan 8 uur de lucht in. Dan op dat vliegveld 1 uur in de rij gestaan voor het hotel. En wie was er ook? De gene die we hadden ontmoet. En ja we zaten ook nog eens in het zelfde hotel kamer naast elkaar. Mijn oplader was in mijn koffer natuurlijk en gelukkig mocht ik haar oplader lenen. Met zijn 3\'en gingen we eten bestellen in de avond. Het was Chinees geworden. Dinsdag gingen we dan om 8 uur de lucht in er was weer eens vertraging . Maar ik ben nu veilig geland in Texas. Het is hier super lekker weer. Ik ga van koud naar warm naar koud wat een feestje..


Ik ben donderdag bij mijzelf terug gevlogen 2 keer overstappen .. Het vliegveld Newark is echt groot.
Het was een hele werk maar het is goed gekomen. Maar even beats gehaald op het vliegtuig. Zodat ik voor alle zekerheid goeie koptelefoon had en het was perfect!. Ik heb lekker films gekeken in het vliegtuig der zaten echt super leuke films tussen waar ik nog nooit van heb gehoord .
Ik zal deze maanden nooit vergeten heb hele goeie vriendschappen opgebouwd en zal die elke maand een kaartje sturen. Ik heb in de maanden veel geleerd en heb een leuke tijd gehad.


Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties. En die kaartjes spullen hebben opgestuurd heeel erg bedankt!


Love,


Romee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!