romeepaardekooper.reismee.nl

veteran\'s day

Hallo !


Ik was eigenlijk nog niet van plan om een blog te schrijven. Maar maandag was het Veteran\'s day. En omdat ik bij chorus zat moest ik mij netjes aankleden en voor de school zingen met de hele chorus klas. Gezamelijk de 3de klas period zaten we in de gymzaal. Eerst gingen we de plaige afleggen. Dat doe je hier elke dag is normaal. Daarna bidden. En toen begon het . We moeten zingen. Gelukkig had ik Samantha naast mij anders was het echt saai. Deze dag is heel belangrijk hier . Mijn gastgezin kon niet naar mij school komen om te kijken omdat mij hostdad een speech deed ergens anders. Wel jammer dat ik niet met hun mee kon.


Het weer is de afgelopen dagen snel veranderd. Het is hier nu best koud. Geprobeerd om te rennen maar ik bevroor zowat. En de honden waren mee zo ik heb een korte run gedaan. Ook heb ik mijn hostfam amper gezien en gesproken deze dagen. Maandag kwam ik pas om 5:15 terug van school . En hun gingen weg om 5:45 naar practice. En iedereen bleef in town tot 8:00 geloof ik. Deze morgen was kristin al de tijd aan het bellen die heb ik ook niet gesproken en wanneer ik terug kwam van school ging iedereen alweer terug town in.


Op school gaat het met alle vakken goed behalve met engels. Ik ben van 87% heel erg naar beneden gegaan. En kan het alleen nog ophalen met de vocab toets die TE moeilijk is. En dan krijgen we nog een toets waar je zinnen comma\'s en woorden moet veranderen waar ik niks van snap. Zo mijn engels is heeel erg omlaag gegaan. Ook heb ik mijn vocab les niet kunnen eindigen omdat we maar 2 dagen hadden ipv 3. En omdat het morgen late start is kan ik het niet afmaken.


Vanaf donderdag heb ik een mystery dinner op school met de creative living klas. Echt super leuk . Het is gelukkig onder de les en Amanda en ik gaan stokbrood maken (: Super leuk.
Saterday was ik bij Catera (: en had echt super veel fun. Ze is echt een super lieve vriendin met basketball gaan we samen in de bus zitten .


Ik ga nu snel verder aan school ...

xxxx
Romee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!