romeepaardekooper.reismee.nl

school,Halloween

Hello ,


Heb hele drukke weken helaas. Maar heb wel super leuk. Op een vrijdag had mijn lieve vriendin Mattison haar laatste cross country wedstrijd. Het was de state en ze deed het super goed !48 uit de 136 :) . Samen met Emily zijn we haar gaan aanmoedigen ! Dat betekend geen school maar moest het maandag allemaal inhalen helaas.


Op zaterdag ging ik samen met Emily en haar moeder en zusje en Mattison en haar moeder en Hallie en nog een ander meisje naar de Mall toe en lekker shoppen! Ik heb echt teveel gekocht bij vicoria secret pfff love die winkel! Daarna hebben we overheerlijk gegeten bij de olive garden. Daar hebben ze zulke goede salade ! I love it. Nergens zo\'n goede salade gehad (sorry mam het is zelfs beter dan yours). En daarna kaasravolli delicious ...


Tegenwoordig voed ik 2 keer per dag 15 katten en dat is niet zo grappig. Want ze lopen de hele tijd bij mijn voeten :( eentje is echt super lief ze heet emma en als ik in de afternoon klaar ben met voeren loopt ze met mij mee en gaat ze de hele tijd bij mij blijven so cuteee !


Ook heb ik voor het eerst halloween meegemaakt ! Ik was verkleed als jelly (jam) en Emily als pindakaas en Alex als brood . Super leuk. We kregen lekker snoep bij engels en algebra (wiskunde) super leuk. En we mochten onze quick brood proeven bij creative living. Ashlei en ik hadden een banana bread gemaakt . Met iets teveel banana\'s haha maar het taste niet zo bad. Aan het eind van de dag was de contest wie het best verkleed was oftewel de class competition. Zo aan het eind van de maand hebben we die voor wie als eerst lunch kan eten. Helaas is die niet voor mij maar help mijn klas wel.


Gister was ik in de middag naar Emily. :) We gingen eerst naar jurken kijken want in Januari hebben we weer een dans ooeeeh! jurkje scorren heb een hele leuke gezien voor 50 dollar dus mijn mama even lief aankijken een keer onder skype. Ook op november 11th hebben we onze eerst chorus optreden 1 liedje voor bepaalde mensen dus dress up to school uhm no thank you . Zo ik neem mijn kleding mee en wissel het eind van 1ste period om en begin van de 4th periode .


Dinsdag is de derde art meeting al de de enalaatste alweer. Ook basketbal gaat bijna beginnen dat betekend elke basketbal game filmen. Ik ga het niet spelen echt vanwege de coach. Ik heb verhalen van Mattison en Emily en Morgan gehoord zo Kristin en ik hebben de beslissing genomen niet de spelen omdat de spullen ook super duur zijn. En ik toch niet veel kan spelen is dit de oplossing. Ik hoef er niet bij elke practice te zijn zo ik skip de practice op vrijdags en wanneer ik een toets heb de volgende dag die groot is .


BIj spaans hebben we soms dat we mogen eten dus chips met salsa. En wij moeten het dan brengen. Echt super leuk dan vieren we een spaanse feestdag.
Ik ben ook weer begonnen met rennen maar dan voor mijzelf. Het is hier nu prachtig herfst weer. Het is wel fijn om weer even lekker te rennen, Maar het is goed voor mij.


Over 2.5 maand is het halfjaar alweer om en heb ik nog een half jaartje over. Het gaat snel ! Met creative living werk ik voor een keer samen met Amanda ! :) we gaan iets met appels maken super lekker. Ik ga even tekenen voor art club

xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!