romeepaardekooper.reismee.nl

sweet 16

Hey ,


Donderdag was mijn verjaardag en werd ik 16. Maar ik had het woensdagavond al gevierd. Heb echt super leuke dingen gehad . Ze hadden een heerlijke ijstaart voor mij! Een mint met chocoletchips taart. Ik heb een hele mooie wildcats t-shirt gekregen en een ketting :) . En een fotolijstje met een kaart. En mijn favoriete koekjes echt super leuk. Op donderdag kreeg ik een donut van een vriendin , Mijn lievelings donut wat je alleen hier kan krijgen.... :( Die middag uit school kreeg ik een pakketje binnen met allemaal kaartjes en een tijdschrift. Super bedankt. En iedereen bedankt die geld hebben gestort. Mijn pakketje van Ome Gerard en tante Yvon kreeg ik gister pas binnen maar ben er super bij mee bedankt!


Donderdag avond ben ik nog lekker uiteten geweest. Ik heb een hele leuke dag gehad maar we met dubbel gevoelens.


Iedereen super bedankt voor alle kaartjes en het geld. Had niet verwacht ook al helemaal niet dat het precies op mijn verjaardag aankwam! Over paar weekjes begint basketbal al.. tijd gaat snel. Ik ga het niet spelen omdat we er zeker van waren dat ik geen veel wedstrijden zal mee doen. En heb gister ook gehoord dat die schoenen erg duur zijn... Ik ben de student manager nu en mag wel gewoon mee doen met de practice als ik wil maar ik speel geen wedstrijden. Ik ga de wedstrijden filmen. Ook leuk om te doen en evengoed ga ik mee naar alle wedstrijden. Dus ben even goed bij de wedstrijden :).


Vanaf maandag heb ik eindelijk lunch met mijn vrienden . Ik vond algebra 1 te makkelijk en ben nu gekozen voor algebra 2. Het zal wel even wennen zijn lunch met oudere maar wel beter.

xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!