romeepaardekooper.reismee.nl

even een klein update

Hello !


Even een berichtje van mij. Heb een a lot of kaartjes gekregen super lief van jullie allemaal. We zijn nu ook een beetje aan het plannen voor mijn verjaardag die over 17 daagjes is :) . Ik heb heel veel leuke dingen gedaan. Zoals dutch buttercake gemaakt with Hallie en een keer met Courtney. Ook lees ik nu een boek voor mijn engels. Op school ga ik deze week pizza maken. Ik KAN geen pizza meer zien echt waar. Ook heb ik brood gemaakt. Oh het was echt super lekker. Vanaf november 11 ga ik basketballen ..


Het weer is hier nog vaak warm. Soms is het ook lekker weer. De lunch op school is niet eten. Bij de pizza de vet droop ervan af. In de avond ga ik vaak rennen with Hallie. Ook gaat ze mij basketbal leren. Vandaag had ik de eerste artmeeting . We gaan de deur van de schooldokter verfen. AWESOMEE! Echt leuk. Deden we dat maar in Nederland. Op zondag ga ik tegenwoordig naar Emily . Even een maisveld oversteken kan makkelijk. Lekker doorheen lopen. Hier in Amerika kan dat gewoon.


Ik ga met mijn verjaardag een weekendje wat leuks doen met mijn hostfamily ! So leuk en lief :) De schoolbus is erg klote. Het is altijd een lange rit. Helaas ....


Lieve mensen een ding : i miss you guys all and love you all!

xxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!