romeepaardekooper.reismee.nl

The first week in America

Hey hey !

De eerste week is zo veel gebeurd haha !
Ik ben nu al een week hier en het voelt als een dag ! Ik voel mij hier helemaal thuis . Ik had vorige week zondag met donna en mijn hostparents door de school gelopen en een dag later maandag heb ik vakken gekozen ..
Dinsdag moest ik naar de dokter onderzoek doen or whatever . Gelukkig was alles goed :) ook gezellig gek gedaan met de kinderen :) mijn hostbroertjes en zusje zijn super en gek en dan woensdag beon de school
Ik was zenuwachtig maar morgan en Jaysa hebben mij geholpen en bij creative living heb ik 2 super leuke meiden ontmoet de eerste dag morgan en courtney :) en met hun ga ik nu vooral om .. De andere dagen school was veel fijner en iedereen is super . Mijn spaanse docent is geweldig en wilt sommige woorden in et nederlands leren hoe leuk ! Ook heb ik vrijdag een bloem gegeten bij creative living echt het was vies ! En vandaag ben ik met Morgan en Jaysa naar de film geweest zo leuk ! De verschrikkelijke ikke 2 leuke film :) echt gaaf morgan rijd gewoon al auto :o jaloeeerss !! Daarna gingen we tomas ontmoetende andere student uit nederland .. En iedereen was er .. Daar sta je dan voor het eerst in een neighbour ahah ! Het was super gezellig heb echt super veel gelachen ! Muziek en de boys americafootball spelen ... Mijn eerste night out ahha ! Superior is zo saai nog niet ! Nu ga ik lekker slapen het is al 11 uur hier en morgen vroeg eruit voor de kerk . Ik ga mee kijken hoe dat is ben wel benieuwd !
Ik zal binnekort wat meer plaatsen

-xxx-

Romée
Loveyou guys !

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!