romeepaardekooper.reismee.nl

eerste dagen Amerika

heei heei!


De dagen in New York waren fantastisch! Zo veel leuke dingen gedaan. We hebben door central park gelopen en we zijn naar 9/11 geweest. Wat echt keimooi was om te zien. Ook hebben we shoptijd gehad :). Ik heb zelf een shirtje en een ipod hoesje met New York erop gekocht. Ook zijn we naar coney island geweest. Daar was ook een strand en heb er super lekkere ijskoffie gehaald. Aan het eind van de dag was het echt leuk. Ook heb ik voor het eerst helemaal alleen gevlogen. Ik had wifi in het vliegtuig alleen hij deed het heel slecht dus ben ik er maar mee gestopt! en ben ik maar gaan slapen. Ben heel erg moe omdat ik weer tijdverschil heb.. Gelukkig mocht ik vandaag uitslapen :). Mijn gastgezin is echt super lief! Zit nu op de computer van mijn gastvader en mag alle tijd nemen. Ik heb nog even met mijn moeder geskypt omdat ik nog bepaalde dingen nodig heb die ze moet opsturen. Als jullie een kaart willen sturen mogen jullie hem aan mijn moeder geven en rond oktober krijg ik ze dan gelijk met mijn pakketje. Dat vind ik namelijk wat fijner.


Ik zit nu minder op twitter en facebook. Ik zal er soms proberen op te zitten maar ik heb geen wifi hier. Dat vind ik echt wel fijn eigenlijk. Anders blijft iedereen tegen mij praten. Morgen ga ik naar mijn nieuwe school toe . De eerste 3 dagen gaat mijn hostmom mij brengen :). Daarna zal ik ook met de schoolbus moeten die ongeveer al om 7:20 komt .. echt vroeg. Als ik mijn macbook heb (die ik van mijn ouders krijg voor mijn 16e verjaardag) zal ik de foto\'s op mijn blog plaatsen.


Het is wel even wennen hoor 4 kinderen om je heen. Ook dat je nu 24/7 engels moet praten.


Mensen ik zal gauw weer iets plaatsen op mijn blog.

-xxxx-


Romee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!