romeepaardekooper.reismee.nl

Eerste dag in amerika

Hello guys ,

Vanmorgen heb ik dan echt afscheid genomen van familie. En ben ik naar Amerika vertrokken !
Nu gaat mijn jaar amerika echt beginnen. Het was een lange vlucht en heb het bij aankomst heel erg moeilijk gehad .. Gelukkig waren er super veel mensen die mij hebben opgevangen !
Morgen gaan we New York in ! Super leuk ! Het is ook super gezellig met iedereen hier ! Ik heb hier nu wifi en schrijf dit nu via mijn Ipod . Ik heb vandaag nog even met mijn moeder gebeld en gaf mij een fijn gevoel. Ook heb ik hier nu wifi en heb ik veel contact met mensen ! Vooral met mijn vriend :) . Ook heb ik nog even wat mailtjes gestuurd dat ik veilig ben aangekomen .
Zaterdag vlieg ik door naar mijn gastgezin .
Kan niet wachten om ze te ontmoeten :)
Wel spannend eerste keer echt alleen vliegen met overstap ..
Het is hier nu 5 over half 9 \'s avonds ! En ben echt super moe .
We aten vanavond pizza wat erg lekker was ! En super gezellig met iedereen :)
Ik ga nu lekker slapen want morgen word een drukke dag!

Slaaplekker iedereen !
Veel kusjes en een dikke knuffel van mij

-xxx-

romée

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!