romeepaardekooper.reismee.nl

ik heb eindelijk een gastgezin!

Hello,


Vanmorgen werd ik gebeld op mijn werk met het nieuws dat ik een gastgezin heb! Ik ben echt super blij. Over 11 dagen zal ik gaan vertrekken. Mijn vertrekdatum is namelijk 7 augustus. Ik kom in de staat Nebraska te wonen in het dorpje Hardy. Mijn gastgezin heeft 4 kinderen. 1 meisje van 12 jaar en 3 jongens van 5 jaar en 9 jaar ! Ze hebben een boederij met 2 honden 2 kippen en 1 kalf wat me super leuk lijkt! Ook hebben ze foto\'s van het huis gestuurd en van hun zelf en het zag er heel leuk uit ! kan niet wachten om ze te ontmoeten. Voor het gezin zelf heb ik ook al wat kado\'s gekocht wat met Nederland te maken heeft. Ook zou ik nu binnekort echt afscheid moeten nemen van iedereen.


Ik hou jullie allemaal op de hoogte over mijn jaar Amerika via mijn blog en anders via facebook.


-xxx- Romée

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!