romeepaardekooper.reismee.nl

een kleine update

Hello everybody ,

Even een kleine update. Gister hadden we de laatste informatie bijeenkomst gehad voor Amerika. Het was een leuke dag met iedereen. Ook hebben we ons shirt gehad wat we aan moeten doet met het vliegen. Op het shirt staat I <3 HS. Ook krijg ik bijna de uitslag van me examens. Ik hoop dat ik ben geslaagd want als ik ben gezakt zal ik helaas niet naar Amerika mogen. Voor de rest zijn wel al een beetje bezig met me afscheidsfeestje. Bedenken wie ik allemaal zal uitnodigen. Voor de rest heb ik nog geen gastgezin maar zodra ik een gezin heb en een vertrekdatum heb zal ik een nieuw verhaal maken . Ook heb ik met de Amerikagroep nog een meeting gehad op 8 mei. Helaas kon ik korter blijven omdat ik in de avond nog moest trainen. Het was gezellig met iedereen in Utrecht en het was vooral leuk om ze in het echt te ontmoeten dan alleen met ze tepraten via whatsapp. Binnekort moet ik ook nog mijn visum ophalen en de tbc test. Ik kan het nog steeds niet geloven dat het ongeveer de laatste twee maanden in Nederland is. Ik probeer in deze maanden nog leuke dingen te doen met vriendinnen . Ik ga hun ook echt missen. Lieve mensen ik ga stoppen . Zodra ik meer informatie heb zal ik een nieuw bericht plaatsen

-xxx-

Romée

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!