romeepaardekooper.reismee.nl

de laatste lootjes van het schooljaar

Hello people!

De tijd gaat nu echt snel alweer bijna mei en dan zijn de examens al! Woensdag beginnen me tentamens en mondelingen .. dat zijn de laatste toetsen voor dit jaar en dan gaan we hard bikkelen voor de examens. Ik wil echt heel graag naar Amerika. Mijn neef z\'n broer gaat naar Florida echt super leuk ! Helaas heb ik nog geen idee waar ik heen ga.. Ik heb nog veel contact met de Amerika groep.. Voor mij deze weken wat minder op whatsapp facebook en twitter want moet me tentamens goed leren . Ook is het bijna zeker dat ik 8 mei naar de meeting ga. Het is alleen nog even afwachten of ik wel of niet naar school moet. Het lijkt me super leuk om ze te ontmoeten..Ook ben ik samen met mijn ouders al een beetje bedenken wanneer ik me afscheidsfeestje zal geven en waar en wie ik uitnodig. Het komt nu allemaal zo dichtbij Soms heb ik al wel een beetje heimwee. Ik ga mijn sport jiu-jitsu wel echt missen. Waar ik wel super blij mee ben is dat ik nog het NK mee mag maken voordat ik wegga. Als ik wat meer weet zal ik wat van me laten horen ! eerst nog even slagen en me tentamens maken,,, Ik ga nu weer verder met leren !

Love,

Romée

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!