romeepaardekooper.reismee.nl

nieuwe contacten

heeheee iedereen,

Vandaag heb ik allemaal mensen ontmoet die ook een jaar highschool gaan doen.vanmorgen toen ik op me facebook keek had iemand me een bericht gestuurd en vroeg of ik lid van de facebook groep wilden worden. Ik twijfelde geen moment en zei ja. en meteen heb ik zoveel nieuwe mensen ontmoet. Ook kwam ik nog een oude bekende tegen van het intervieuw. Op me twitter heb ik ook meteen allemaal nieuwe volgers erbij. Op whatsapp is het super gezellig met iedereen. En al kijk je een uurtje niet heb je meteen 200 berichten . Ook hebben we een meeting op 8 mei geplant. Het is misschien wel een beetje onhandig omdat het een week voor de examens zijn. Maar wel fijn om even een dagje wat leuks te doen even geen stress! Ook meteen leuk om een beeld van iedereen te hebben. Als ik wat meer weet over Amerika laat ik het horen !

xxx

Romée

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!