romeepaardekooper.reismee.nl

Een droom die werkelijkheid word

Hallo iedereen,

Ik wilde al een tijdje een jaar naar het buitenland. Zelf wilde ik heel graag jaar naar Amerika. Ik ging op internet een beetje rondzoeken en kwam bij travel active terecht. Als eerst heb ik een brochure boekje aangevraagd en me aangemeld voor een informatie dag. Na de informatie dag wist ik het zeker ik wil een jaar naar Amerika. Nadat ik me had aangemeld kreeg ik een heel pakket toegestuurd die ik moest invullen. Ook kreeg ik meteen me uitnodiging voor een intervieuw. Na het intervieuw heb ik een paspoort laten aanmaken en me eerste prikken gehad. Over een paar maanden moet ik mijn laatste prikken .

Na een paar maanden wachten heb ik op 10 januari te horen gekregen dat mijn pakket naar Amerika opgestuurd word. Ik was toen al heel blij. Toen kreeg ik op 30 januari een mailtje van Travel Active met dat ik geaccepteerd ben in Amerika. Voor mij gaan ze een gastgezin Central States regio. Als er wat bekend is laat ik jullie wat horen !

xxx

Romée

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!