romeepaardekooper.reismee.nl

Thanksgiving

Thanksgiving weekend

Hier weer een blog van mij. Thanksgiving is alweer een tijd geleden. Met mijn hostfamilie zijn we naar een hotel in lincoln geweest waar ik de rest van de familie heb ontmoet . Met ze alle hebben we dinner gegeten en met de kinderen gezwommen. Samen met Maddison Evin and Reed (idk hoe je zijn naam schrijft) zijn we naar maddis studenten huis geweest . Super leuk om dat een keer te zien . Vrijdag was dan een grote dag . Op naar de football game . Iedereen dik ingepakt want het was koud ! Tanner #5 aanmoedige . Hij kon helaas de donderdag niet bij ons zijn. En hij won de football game ! Na de game hadden we een reception en ofcourse iedereen was in rood omdat het nebraksa fans zijn en tanner woont niet in Nebraksa maar goed het was heel gezellig . Zaterdag was de basketbal game van Catera en daar ben ik heen geweest helaas mocht zij niet spelen ... Na de game ging ik met haar mee . Gezellig daar gezeten met haar moeder en vader en broer . Het zijn echt hele lieve en leuke mensen . Daana ben ik voor het eerst naar candy can lane geweest . Wauw dat was mooi om te zien ! Warme chocolade melk gedronken met mini marshmallows . Typish amerika !
Het is hier nu -7 graden en het sneeuwd . Als het zo doorgaat is er een mogelijkheid dat ik sneeuwvrij kan krijgen .
Iedereen de mij briefen sturen
Bedankt !

Liefs xx

Romee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!